Gästabud

Här ska det bli inflyttningsfest ikväll, och det verkar som att det blir på tok för mycket folk, vilket gör Jerker nervös och mig med för den delen. Jag är lite rädd för att Dagny här intill kommer bli arg på oss.

Nästa helg är det för övrigt 20 års kalas för min favorit-Kristoffer, med tema "de sju dödssynderna".  Antingen frossar jag lös på spriten eller så struntar jag i temat och kallar det för lättja. Har inte riktigt bestämt mig ännu.
Åter till nutid så tänkte jag ett tag på att lägga upp en dagens outfit. Skrattade länge inombords och låter den officiella förklaringen vara att jag tar mig själv på för stort allvar för det.

Kommentarer
Postat av: devetdu

...men egentligen är det för att du inte vill visa upp alla dina Velour-, Marc Jacobs- och Gucci-kläder. erkänn.

2008-02-05 @ 13:04:11
URL: http://motiv.blogg.se
Postat av: Lena

Haha! Jag har faktist ett märkesplagg. Ett endaste litet ett ifrån Donna Karan, vilket jag inte upptäckte föränn jag väl var hemma ifrån den smått okunniga second handbutiken i Seattle.

Föressten är det intressant hur modebloggare har en tendens att understryka utomlandsshoppingen. Typ " tröjan är Marc Jacobs och byxorna ifrån London."

Jag menar, det finns H&M i London också, men genast blev det lite exklusivare. Haha

2008-02-06 @ 13:45:11
Postat av: ugglanihedvig

jo, men du ska ju åka dit också och det är ju int gratis. :P

2008-02-07 @ 16:18:07
URL: http://motiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0