Ge mig ett jobb

Jag skulle vilja att du anställer mig. Jag är en rätt snäll tjej som har erfarenheter ifrån både plastindustrimontage och köttfärsmalning. Däremot är jag inte begränsad till det, utan lär mig lätt och är vanligtvis rätt glad och trevlig att ha med att göra.

Mitt sociala kontaktnät är mycket brett. Till exempel så är jag syster till en före detta medlem i Martinez klämkäcka orkester och dessutom såg jag Nanne Grönwall en gång inne på Science fiction-bokhandeln.

Annat om mig är att jag kan IKEA katalogen utantill, tycker att porslin är spännande och Snake II läskigt.

Tveka inte att höra av dig!

Kommentarer
Postat av: men vemfan tror du?!

tvekar inte på att någon lika jävla märklig typ som en köttfärsmalande kändissyrra med IKEA-fetisch kommer att höra av sig med diverse skamliga erbjudanden.

2008-01-16 @ 01:41:05
URL: http://motiv.blogg.se
Postat av: Bella

Darling, personligassistent! Till ett barn/ungdom, det är grymt givande. Sök!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0