Grannar vo. 2

Nu är vi inflyttade!

I min förra blogg har jag för mig att jag skrev en lång utläggning om mina grannar och dess underliga vanor, och kapitel två har nu inletts. Paret (antar jag?) ovanför oss stönar jättehögt. Alltså, jag menar jättehögt.

Jag vaknade igår morse av ett en lång rad stöningar som vävdes in i drömmen (jag fick för mig att någon misshandlades) och slutligen ett högt skrik som väckte mig omedelbart. När jag var yrvaken blev det aldeles tyst, så jag misstänkte att jag inbillat mig. Inatt var det dags igen, och det hela känns nu mycket komiskt. Vilka är dom? Hur ser dom ut? Jag tror vi får ta och hänga lite i trapphuset framöver.

Kommentarer
Postat av: poopiboy

tänk om det är pensionärer.

2008-01-16 @ 01:36:07
URL: http://motiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0