TP åt folket!

Emil, jag har gått och grubblat på precis samma sak, om jag inte missförstår dig. Sånt händer ju.

Jag är liksom lite trött på mig själv och känner bara att nu minsann, nu vill jag ordna upp mig, vara flitig och bli pinnig. Sluta sova bort dagarna, äta frukt och träna, göra nåt menfullt som man kanske kan berätta för barnbarnen.

Allmänbildning är den där showoff punkten som jag vill gnugga lite extra. Därför har jag tänkt mig följande;

Läsa minst en bok i månaden
Lyssna mer på radio
Läsa även de tråkiga sidorna i tidningen
Knäcka omgivningen på Trivial Pursuit

Vi börjar där.

Kommentarer
Postat av: one groovie motherfucker

pinnig...?

(jag antar föresten utmaningen i TP! nu du mattsson...)

2008-01-16 @ 01:38:03
URL: http://motiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0